Hello world!

Vandaag heb ik deze blog aangemaakt voor Tinexpression. Welkom!

Tinexpression staat voor The Inspiration Needs Expression.  Als iets me inspireert wil ik het uiten door er over te schrijven, te dichten, te fotograferen of te verwerken in digital art.

Deze blog heeft als doel mijn expressie met je te delen.  In de hoop dat het er soms iets bij zit wat je ráákt en dat je je daardoor ook geïnspireerd voelt. Dát is wat Tinexpression wil doen:  inspiratie dóórgeven.

 Ik ben van mening dat  inspiratie ons de nodige energie geeft om iets met plezier in beweging te zetten, er meer inzicht in te krijgen en tot een positief resultaat te komen.  Geïnspireerde mensen kunnen bergen verzetten, alleen of sámen, maar ook een kleine verandering in de juiste richting is fijn!  Dat  maakt de wereld een beetje mooier.

Over tinexpression

Tine is getrouwd en heeft drie kinderen. Ze is auteur van DROOM 'R OVER (jeugd 11-18 jaar) en NABIJ DE LIEFDE (gedichtenboekje), ontwikkelt nieuwe spellen op maat die gevoelige onderwerpen bespreekbaar maken en is huiswerkbuddy.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

