Huiswerkhulp nodig? Ik ben huiswerkbuddy!

huiswerkbuddy illustratie 1Huiswerk… Kan uw kind daar wel wat hulp bij gebruiken?
Misschien kan ik als huiswerkbuddy iets voor uw kind doen.

Huiswerkbuddy
Ik help bij het maken van huiswerk. Als een leerling iets niet helemaal begrijpt, leg ik het uit op een manier die bij deze leerling past, zodat hij of zij weer snel verder kan werken. Als het nodig is zorg ik voor aanvullende informatie.
Ook kan ik de belangrijkste punten van de lesstof met een leerling doornemen om te oefenen voor een proefwerk.
Ondertussen voorzie ik de leerlingen van drinken en lekkere hapjes (fruit en bijvoorbeeld koek of tosti), want leren kost energie!

Voor wie?
Voor leerlingen van groep 6, 7, 8 van de basisschool en klas 1 en 2 van vmbo, havo of vwo die hulp willen bij het maken van huiswerk. (later ook voor leerlingen uit hogere klassen)

Tarief
Vanaf 3,75 euro per uur.

Interesse? Kijk voor meer informatie op mijn Huiswerkbuddy website: http://huiswerkbuddy.wordpress.com/

Laten we huiswerk leuker en lichter maken!

Tine de Jong-Veenstra,
Alphen aan den Rijn.

logo huiswerkbuddy 7 web

Over tinexpression

Tine is getrouwd en heeft drie kinderen. Ze is auteur van DROOM 'R OVER (jeugd 11-18 jaar) en NABIJ DE LIEFDE (gedichtenboekje), ontwikkelt nieuwe spellen op maat die gevoelige onderwerpen bespreekbaar maken en is huiswerkbuddy.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Huiswerkhulp nodig? Ik ben huiswerkbuddy!

  1. hetklopt zegt:

    Leuk initiatief!

Geef een reactie

